El proper 30 d’abril tindrà lloc al Parc del Pinell de Tremp la 3a Festa Pallars, terra de corder. Amb aquesta festa, el Pallars vol celebrar i també reivindicar la seva tradició ramadera, la gastronomia local i el receptari tradicional.
Aquesta vegada, rebrem com a raça convidada, l’ovella ripollesa, una altra raça autòctona de Catalunya, com la nostra Xisqueta. Així, durant la jornada s’han programat diferents activitats relacionades amb els productes derivats del corder i l’ovella, com una demostració de xolla o un taller d’elaboració de tripeta, entre altres. (Consulteu aquí el programa complert)
A més, l’acte central de la festa serà la menjada popular que aquest any consistirà en un primer d’escalivada i corder rostit, un segon de caldereta de corder, cuinada pels restauradors de la comarca adherits a l’Associació de Professionals de l’Àmbit Turístic (APAT), beguda i postres.
La novetat d’aquest any és que amb el tiquet del dinar (12€) s’inclou un plat de ceràmica d’aquesta edició.
En paral·lel a la festa, i durant les setmanes prèvies i posteriors, els carnissers i xarcuters, així com els restaurants, han elaborat diferents propostes a partir del corder. En aquest fulletó les podeu consultar totes.
Us animem a venir a gaudir amb nosaltres!