La qualitat i els productes de proximitat a les cuines col·lectives. L’adaptació de menús als equipaments socio-sanitaris.

Curs

DATES:
Data Inici: 14 de desembre de 2021
Data de finalització: 14 de desembre de 2021
LLOC:
Espai Taller, Prolongacio Raiers, 4 baixos, la Pobla de Segur
ARXIU:

Presentació

Jornada en la que hi ha dos tipus de formats, un de teòric a càrrec de Fabiola Juàrez en la que es tracta:

  • Alimentació i gent gran: context general de l’alimentació de la gent gran, requeriments nutricionals i altres aspectes que cal considerar, perfil dels comensals
  • Alimentació de textura modificada: característiques, tipus i progressió i aspectes a considerar quan es preparen menús de textura modificada.
  • Disfàgia: descriptors de textura, mètodes de validació, espesseïdors i texturitzants naturals i comercials.
  • Enriquiments energètic i proteics

i un format demostratiu-pràctic a la cuina a càrrec de Marc Puig-Pey en el que es tracta:

  • Procés de la cuina de textura modificada: des de la planificació i els ingredients fins a l’elaboració i el servei, exemplificat amb plats i elaboracions i en relació al continguts de la primera sessió.

Desplaça cap amunt